Blog Archive

Followers

Thursday, March 15, 2012

verslag over 15 maart 2012

Vandaag zijn we op de helft!
Het gaat snel.
Bling Bling gaat opknappen gelukkig. Ze gelooft heilig dat die eieren daar de grootste bijdrage aan hebben geleverd.
Na de yogales heb ik alleen wat yoghurt en fruit gegeten, omdat ik vandaag naar de middagles zou gaan van Muscle Ball.
Omdat ik me een beetje heb gehaast en toch niet veel wilde ontbijten, had ik nog 45 minuten voor het internet cafe. Ik besloot maar eens te proberen het thuisfront te skypen. Lilith is gisteravond thuisgekomen uit Nieuw Zeeland, en Jillis en Peter zouden die avond ook terug komen uit Bali. Ze hebben allemaal nog vakantie, dus de kans was groot dat er iemand thuis zou zijn. Ik trof Lilith thuis, dus dat was boffen. Was leuk even met haar te praten, al was de verbinding niet optimaal en kon het hele internetcafe mee luisteren.

Daarna nog wat email en toen naar de kleine shala voor de les van Muscle Ball. Tzt zal ik wel eens een foto van hem tussen mijn blogberichten plakken, kunnen jullie zien wat je mist.

Bling Bling (Jatta) en Muscle Ball.

Behalve dat hij dus super gespierd is, is hij ook nog ontzettend aardig. Het was zijn allereerste yoga les ooit en hij bracht het er prima van af!
Daarna ergens wat eten op de kop getikt wat ik tijdens de filosofie les heb opgegeten. Ik wilde niet NOG een les missen...
Het nadeel was wel dat het eten tijdens de adjustments klas nog niet gezakt was, maar goed, je kan niet alles hebben.
Na de les hadden Picky Tastebud 1 en ik al afgesproken om falafal te gaan eten in restaurant Oasis. Puppy wilde met ons mee, Picky Tastebud 1 en Puppy delen een kamer, en Picky Tastebud 1 is haar al helemaal zat. Ze kan haar stemmetje precies na doen.
Bling Bling zou ook mee uit eten gaan. Picky Tastebud 1 en ik gingen nog even naar het toilet, en toen we terug kwamen waren ze allebei nergens te vinden.
Dus maar op weg naar Oasis, misschien zouden ze daar zitten... niet dus.
Nou, toen hebben we maar samen gegeten. Falafal en een omeletje. Misschien doet een ei ons ook wel goed. Morgen staat er een pelgrimstocht op het programma. Bergje op. Mogen niet eten, niet drinken, en het ergste; niet praten.

Ziekenboeg;
Granny.
Poppeye de hele dag niet gezien. Misschien is hij met zijn vrouw een snipperdag aan het opnemen. We zullen het morgen wel horen.
Verder heeft 80% van de groep spierpijn...

.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.