Blog Archive

Followers

Friday, March 23, 2012

24 maart 2012

Gisteravond besloten Picky Tastebud 1 en ik dat onze darmen genoeg ontzien zijn geweest, en we gingen naar een van onze favoriete restaurantjes hier. Onze portie te gaar gekookte groente en de kichedy mochten onze groepsgenoten lekker verdelen!
We hebben net zo veel gegeten tot we niet meer konden. Palak Paneer (spinazie met een soort witte kaas), falafal (nooit gedacht dat ze dat hier in India ZO lekker konden maken), een groente omelet voor wat proteines, en een Griekse salade. En een heerlijke mint/lemon shake. Een vreemde combinatie, maar we hebben gewoon al onze favoriete nummers besteld en om beurten opgegeten.
Na die maaltijd voelden we ons allebei helemaal opknappen en vanmorgen op de yogamat ging het weer als een zonnetje.
Ha - nooit meer een darm reiniging voor mij!!
Om onduidelijke redenen deed jezus nogmaals een dagje de beurt van 'assistent' van Kamal. Je zult het niet geloven; maar hij hield de hele les zijn zonnebril op! In een ruimte waar voor elk raam gordijnen hangen. Ik geloof niet dat ik ooit zal ophouden met me te verbazen over zijn fratsen.

De Drama King hebben we nooit meer gezien. Talky Talky deed gistermiddag weer de les.
Ik vroeg nog waar ze die vent hadden opgedoken, maar hij zei tactisch dat ik dat maar aan Kamal moest vragen.
Ik bood de hele groep nog aan om de 8 blz aantekeningen die ik zo ijverig had zitten maken voor hen te copieren. Maar de hele groep rolde bijna van hun stoel van het lachen en niemand had interesse.

Ziekenboeg;
Granny is weer op halve kracht aan het mee doen.
Yoga Eva en Sneeuwwitje, die notabene niet met de reiniging mee hebben gedaan, zijn toch weer terug bij af nadat ze zich een paar dagen redelijk voelden.

.

2 comments:

Fokkelien/Flien said...

Van harte gefeliciteerd! Misschien kan je vandaag ergens (stiekem) een taartje eten ;-)

Jacqueline said...

Lieve Liesbeth,
Hartelijk gefeliciteerd met je 51ste verjaardag!!
Jammer dat je dat daar in je eentje moet vieren en dat je niet je familie om je heen hebt. Of vind je al die wazige figuren daar nu na 3 weken een "beetje" familie? Weten ze dat je jarig bent of heb je niks gezegd? Hopelijk kan je nog een lekker taartje scoren daar en anders maar aan een gezond sapje.
Vindt het erg knap dat je het daar nog volhoudt. Nu kun je ook met een gerust hart op een groepsreis, dat is minder intensief met elkaar dan dit.
Geniet er nog even van. Wanneer kom je weer thuis?
Heel veel groetjes en tot mails!!
Ciao Jacqueline

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.