Blog Archive

Followers

Monday, March 5, 2012

6 maart 2012

Gistermiddag iedereen weer met frisse tegenzin naar de filosofie les. Noreen, Jatta en ik zitten naast elkaar en wisselen een drukke briefwisseling uit. Houd je wel wakker!

Tijdens de praktijkles hierna moesten we oefenen wat we de vorige dagen behandeld hebben.
Ik was ingedeeld met de Japanse jongen, de Samurai. Dat is boffen want hij is leuk en heel aardig. Ik hou mijn hart vast wanneer ik ingedeeld word met jezus, want die zit ook op onze lengte, en ik wil die vieze voeten van die oen niet op mijn mat. Gelukkig is er nog een meisje erg lang, en Spierbal ook, d
us ik ga het zo lang mogelijk proberen te voorkomen.
Hierna kregen we erg moeilijke yogastandjes, gewoon voor de lol, om uit te proberen. Alleen John, de Amerikaan, kan het een beetje. We noemen hem Poppeye omdat hij zo op een zeeman lijkt met zijn oenige baardje. Poppeye is klein en pezig, die wordt vaak met de kleinere dames ingedeeld.

Na de les zijn Noreen en ik direct door gegaan naar een restaurant, we hebben de koks van Kamal volledig opgegeven.


Eggplant sizzler uit een restaurant.

Als extraatje in ons toch al overvolle programma hadden we een nog een meditatie les van een half uur om 9 uur 's avonds. Maar als ik niet meer aanspreekbaar ben na dat tijdstip voor mijn kinderen, vond ik ook dat ik die meditatie les wel languit op mijn eigen bed kon uitproberen.


Was een wijze beslissing; het liep natuurlijk weer uit zoals elke les, en toen Jatta thuis kwam was ik al diep in slaap. Het was ook nog heel erg begonnen te waaien en te regenen. Iedereen heeft wakker gelegen van het noodweer, want alles klapperde en rammelde. Niks gehoord met die perfecte oordopjes van mij en ik was de enige die een beetje fris uit de ogen keek om 6 uur.


De yogales om half 9 verliep soepeltjes. Noreen weet nog niet helemaal de volgorde en besloot naast mij in mijn tempo alles af te werken. Was erg stimulerend.
Jatta stond aan mijn andere kant maar die gaat als een speer, die is veel verder dan ik.
De eerste uitvaller is al in beeld. Het is een meisje dat zich al de hele tijd niet lekker voelt. Ze is nu aan de antibiotica. Ze moet nog 8 dagen rust houden, dus die haalt ons straks nooit meer in. (we noemen haar Sicko)


.


1 comment:

mar said...

tot 6 maart bij gelezen op je blog. Wat een enorme ervaring doe je daar op. Klinkt super intensief en interessant. Ik hoop echt dat je wakker blijft (als ik morgen vanaf 7 maart verder ga lezen) tijdens je theorie lessen.
Geniet ervan en doe sicko jesus en spierbal de grtjs ;-0

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.