Blog Archive

Followers

Thursday, March 29, 2012

29 maart 2012. Praktijk examen dag

Picky Tastebud en ik hadden gister te horen gekregen dat we vandaag om 8 uur moesten beginnen voor het praktijkexamen.
Iedereen moet een les geven van een half uur. En omdat er klasvulling nodig is, wordt je geacht ook nog een flink aantal andere lessen mee te draaien. Nou, dat hebben we geweten.
Met de uitpuilende ziekenboeg was de vulling dermate uitgedund dat we pas om kwart over 1 weg konden.

IK KAN GEEN YOGA MEER ZIEN!!

Maar het ging allemaal vrij gesmeerd. De groep die het slechtste les kan geven, de 'Oostblokkers' met hun lijzige Engels, waren allemaal gister al geweest.
Maar 8 min of meer dezelfde lessen van een half uur, die bijna allemaal uitliepen omdat niemand de tijd in de gaten hield (ik wel!!); er was geen doorkomen aan.
Het enige lichtpuntje was zowaar de les van jezus, die zo'n stompzinnige one-man-show liep te geven, dat dat half uurtje voorbij vloog. (die gast wil of kan nog steeds de volgorde niet uit zijn hoofd, loopt over van zelfvertrouwen en ik vrees dat ik een half uur lange geirriteerde vibraties naar hem toe heb gestuurd. Zelfs Kamal zat maar gelaten dat half uur uit zonder enig commentaar te leveren... )

Om 1.15 uur zijn we met een groepje die hards direct naar een restaurant gegaan voor ETEN. Omdat Picky en ik de meeste lesuren hadden gedaan -sommigen begonnen later- mochten wij het eerst bestellen.

Over een kwartier moeten we ons weer melden - geen idee wat er op het programma staat... de uitslag en de sluitings ceremonie is pas morgen.
Ik ben een beetje geneigd om niet te gaan, maar ik vrees dat ik dan alleen maar in slaap ga vallen. Vannacht maar 4 uur geslapen door dat middagdutje gistermiddag...

Ziekenboeg;
Jane Fonda (ziek en oververmoeid)
Bling Bling (gekneusde ribben... heeft met een paar sterke pijnstillers die ik toevallig bij me had nog wel haar praktijk examen gegeven. Daarna wilde ze ook nog blijven als klasvulling maar gelukkig vond Kamal dat niet goed.
Machu Pichu (knie probleem)
Yoga Eva en Baby deden ook zo goed en zo kwaad als het ging mee, hun buikklachten waren weer een beetje minder vandaag maar ze vallen om van slapte.

.

1 comment:

Jacqueline said...

Nou, ben benieuwd of je geslaagd bent. Wanneer krijg je dat te horen? Vind het super knap van je dat je dit allemaal doet. Je moet er wel veel voor over hebben. Ben benieuwd wat Peter en de kinderen ervan vinden? Gaat het trouwens goed met hun? Hebben ze het leuk gehad met je vriendin uit Nieuw-Zeeland?
Nou, nog veel succes met de laatste loodjes. Je zult zondag wel uitgeput in het vliegtuig naar huis zitten.
Liefs, Jacqueline

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.