Blog Archive

Followers

Wednesday, January 29, 2020

29 januari. Laatste dagje bij Blanca.

Vanmorgen stonden ze allebei weer om 6.15 uur beneden voor hun yogales. Toch heel bijzonder die toewijding!! Het was vandaag heel bewolkt en veel regen voorspelt dus heerlijk koel en we rolden de matjes buiten uit, op het terras voor het zwembad dat Blanca speciaal voor yoga had bedoeld maar waar het nog nooit van gekomen was;




Na de les maakte ik nog even het uur vol en gingen zij met hun dag beginnen. 
Toen José naar school gebracht was, kwam de moeder van Mauricio nog een keer. Ze wilde zo graag mij nog een keer zien; dus had ze zichzelf uitgenodigd voor het ontbijt.
Toevallig had Blanca ook haar beste vriendin uitgenodigd voor het ontbijt, en niemand sprak Engels dus werd het nog gezellig ook.



Na het ontbijt gingen wij naar de markt. Mauricio had nog heel lief voorgesteld naar de andere markt te gaan, maar Blanca kapte dat idee gelijk af; die markt was veel verder weg, was duurder en kleiner. Mauricio snapte niet dat Blanca mij die andere markt ook niet liet zien, maar mannen snappen denk ik niks van markten. 

Na de markt snel nog even een taart gemaakt, daarna geluncht, José uit school gehaald en had Blanca weer een begrafenis; dit keer van een klasgenoot van haar dochter! Hij studeerde ook nog op dezelfde universiteit als de dochter (in Florida) en was 10 dagen geleden heel opeens overleden. Het is nog steeds niet bekend waaraan. Het was ook een vriend van José dus ze gingen samen en ik ging lekker anderhalf uur Luna uitlaten. Het was heerlijk koel (25 graden) en bewolkt.

Hierna maakte ik quinoa salade voor vanavond en morgen. Ik vlieg vannacht om 4.45 uur naar Quito maar ik moet 3 uur van te voren op het vliegveld zijn en het is een klein uurtje rijden. Dus dat wordt nachtwerk. Gelukkig vinden ze het goed dat ik met een uber ga; ze hadden me heel graag nog willen brengen ook.



.

1 comment:

Wendy said...

In ieder geval heel fijn voor Luna.

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Brazilië en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.