Blog Archive

Followers

Sunday, February 21, 2021

21-02-21. Laatste dag quarantaine.

Het lukte me gisteravond weer om tot half 2 wakker te blijven want vandaag had ik weer een lesdag van 16 tot 23 uur.

Ging de telefoon om 7.30 uur. Dat het ontbijt klaar stond op de stoel naast mijn deur. 😞

Ik kon gelijk niet meer terug in slaap vallen. Wat een hardleerse sukkels. Toen ik de gordijnen opende, zag ik voor het eerst een redelijk stralend zonnetje. Alle paraplu's bij het zwembad stonden uit en er zat zelfs iemand in de palmbomen-schommel;


Voor het eerst wilde ik ECHT heel graag naar buiten...

Gelukkig vloog ochtend vloog om. Yoga voelde nog steeds erg onplezierig door dat miezerige spiertje in mijn rug dus zette ik maar weer een sportschool-video op en deed braaf mee. Ik moet zeggen dat ik nog niet veel verandering zie in mijn bilspieren. Misschien zit mijn leeftijd tegen. Daarna belde Karen uit Bahrein dat ze wakker was en klaar stond op haar yoga mat. Dus heb ik haar een uur afgebeuld. Zo jammer dat ik niet eens bij haar thuis kan zijn. Even iets uitleggen mondeling duurt zo veel langer. Maar ze is een zeer ijverige student.

Daarna douchen en toen was het al tijd voor mijn brunch. 

Na de brunch had ik precies nog een uurtje tijd om de les voor te bereiden en toen was het al tijd voor de lesdag via zoom. Het is toch wel heel praktisch dat Covid niet 20 jaar geleden de kop op had gestoken. Dan had ik met baby's en peuters gezeten maar dan ook nog zonder internet. Maar misschien had de hele wereld het toen nog niet zo ontzettend verprutst als nu.Internet heeft de quarantaine wel heel veel dragelijker gemaakt.

Ik was net 'ingezoomd' toen mijn deurbel ging. Mmm... vreemde tijd voor een bel. Toen ik open ging doen stond daar de roomservice die de kamer wilde schoonmaken... voor de eerste keer in 4 dagen. Ik heb de meneer vriendelijk bedankt en gezegd dat ik nu niet gestoord kon worden en dat ik toch morgen weg zou gaan en dat ik het prima nog een avondje/nachtje uit zou houden zonder schoonmaakwerk.

Ik had het vandaag duidelijk veel zwaarder als gister. We hadden ook een uur pauze omdat iedereen even lekker buiten wilde lopen en om de één of andere reden kwam mijn avondeten pas om 19.45 uur zodat ik die nog even in een kwartiertje naar binnen moest proppen voor de lunch voorbij was. Daarna heb ik de les echt uitgehangen en het liep nog iets uit ook.

Ik was van plan na de les nog even mijn moeder te bellen (die is 's morgens voor 10 uur nooit aanspreekbaar) maar ik moet bekennen dat ik het straal vergeten ben. In bad en naar bed! 

MORGEN VRIJ!



.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Brazilië en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.