Blog Archive

Followers

Monday, August 26, 2019

27 augustus.

Voor iedereen die het nog niet heeft opgegeven dit blog te volgen heb ik wel bewondering.

Vannacht geslapen van 23.30 tot 3.30 uur. Ben ik erg van opgeknapt. Straks laatste snufje dexamethason. Ik denk dat die enorme alertheid daarvan komt.

Puzzel is af.

Gister toch nog een keer 20 minuten en een keer 30 minuten gewandeld.

Straks maar eens proberen te fietsen.

Het enige waar ik nog geen behoefte aan heb is bezoek, telefoontjes en lezen. En  aan televisie en muziek maar dat heb ik normaal ook niet. 
Eten gaat ook steeds beter. 
Gister zowaar een biefstuk gegeten (wel van een duingrazer) en vandaag staat er weer haring op het menu. Haringen glijden er bij mij altijd erg soepel in, haha.


Middag;

Peter en ik zijn naar Wassenaar gefietst. Heen en weer 15 km. Ik op mijn E-bike, maar het voelde als vanouds.
We hebben plantjes gekocht in het tuincentrum, 5 minuutjes langs mijn moeder  geweest en natuurlijk langs de visboer.
We waren rond 12 uur weer thuis. Ik heb de haringen opgegeten en ben naar bed gegaan en heb een uurtje geslapen.

Mijn vriendin Hedwig zou misschien komen eind van de middag, maar ik besloot toch haar af te bellen. Toch te vermoeiend.
Wel heb ik vanochtend een half uurtje onkruid gewied en vanmiddag een uurtje. Gek dat dat wel gaat. 'Hoeven je hersens niet bij na te denken', is Peters logica. Van de hitte heb ik geen enkele last.

Tot Peters opluchting (en de mijne!!) heb ik de keukentaken ook grotendeels weer overgenomen. Het opknappen gaat wel heel snel.
Maar we zijn er nog niet; ik weet het. Peter houdt me goed in het oog.

Straks nog een klein blokje om en dan naar bed.




.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.