Blog Archive

Followers

Wednesday, July 31, 2019

operatie datum onder voorbehoud bekend.

When life hands you a lemon; always ask for honey.

Mijn operatie datum is bekend. 22 augustus, in het West einde ziekenhuis in Den Haag. Deze datum is wel onder voorbehoud; bij spoedgevallen kan de datum een paar dagen worden verschoven.
Het is de bedoeling dat ik na de operatie een dag op een speciale neurocare afdeling kom, en daarna nog een paar dagen op neurochirurgie. 

Ik ben al 10 jaar geen super goede slaper maar het neemt de laatste week wel dramatische vormen aan (vooral doorslapen). 
Ik voel me overdag ook niet zo uitbundig meer als normaal, maar of het van de anti-epileptica komt, de matige nachten slaap of toch een beetje piekeren, weet ik niet. Ik probeer niet te piekeren; heeft totaal geen zin en ik pieker ook niet echt in de vorm van dat ik me zorgen maak, maar het is meer een constant 'denken aan die hersentumor'.

Ik heb wel een hele hoop lieve vriendinnen die om beurten op bezoek komen. Ik heb mijn studieboeken aan de kant geschoven en een paar romans uit de bibliotheek gehaald. Ik doe trouw mijn yoga, ga een paar keer per week naar de gym, ik fiets (deels noodgedwongen) heel veel en ik wandel me suf. Ik geniet van mijn tuin, pluk onkruid weg en eet elke dag wel iets uit mijn moestuintje.

Nog 3 weken. Ga ik wel doorkomen.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.