Blog Archive

Followers

Thursday, September 5, 2019

4 september

Geen dutjes doen bleek een uitstekend advies van de huisarts. Gister betrapte ik mezelf erop dat ik twee minuutjes zat te knikkebollen boven mijn puzzel, en ben ik maar naar buiten gegaan wat harken in mijn moestuin.
's Middags hebben Peter en ik ons laten masseren bij onze favoriete Chinese masseuses in Alphen aan de Rijn. En na het avondeten nog een rondje gelopen en om 22 uur lag ik in bed...


Geslapen tot 6 uur! Wel met onderbrekingen maar de gedachte dat ik geen dutjes overdag mocht doen, hield me in bed. Sterker; ik had ook geen behoefte om te lezen in bed wat ik normaal wel doe als ik merk dat ik erg wakker ga liggen.



Overdag ging Peter de hele dag naar kantoor, en heb ik me bezig gehouden met boodschappen doen, klein strijkwasje, wandelen, 2 keer een poosje studeren, en ik had zelfs nog energie voor bezoek dus een vriendin gebeld die hier vlak bij woont. Ja hoor; zij kon wel en ook dat ging prima.

Toen Peter thuis kwam gekookt, samen blokje om gelopen, journaal gekeken, uurtje puzzelen en toen was het al bedtijd!



.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.