Blog Archive

Followers

Monday, February 9, 2015

Mijn eerste echte regendag in Jakarta


Ik zat er al maanden op te wachten.
En vandaag is het zo ver.

Het begon nog onschuldig met een yoga lesje dat verplaatst werd naar de hal omdat het een beetje nat was rond het zwembad;


Katie in 'fish pose'



Al snel bereikten ons na de les berichten van ouders die met kinderen volledig vast zaten op de snelwegen naar school.
En weer even later kwamen de eerste beelden op internet;





De rotonde in hartje Jakarta




















Ik waarschuwde Peter die om 16 uur zou landen en een dringende afspraak om 17 uur had. Maar hij was er om 16.50 uur; geen vertraging met zijn vlucht uit Singapore en geen oponthoud op de weg.
Ook Jillis was op de normale tijd thuis vandaag.

Maar een ouder van school wacht al sinds 1 uur vanmiddag op haar kleuters die met de chauffeur op de tolweg vast zitten en geen kant op kunnen. En het is nu 20.30...
geen eten, geen drinken, en geen wc.....




                                                                                                    .

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.