Blog Archive

Followers

Tuesday, December 26, 2017

17-11-17; uitreiking bachelor diploma van Lilith

Hoewel Lilith al in juni wist dat ze haar bachelor 'International Business Administration' had gehaald, was de uitreiking pas in november;






Met haar studiegenoten (boven) en met opa en oma van der Hulst (onder) die ook op deze uitreiking erbij waren! Wel bijzonder hoor!



Het gooien van de graduation cap in de lucht. (Lilith ter hoogte van de witte pilaar rechts met haar hand in de lucht).
Na afloop gingen we met 4 vriendinnen, hun ouders, broers, zussen en vriendjes uit eten.

En nu?
Is Lilith bezig met een bestuursjaar EN begonnen aan haar master 'Business Information Management'. Over de master wil ze 2 jaar gaan doen. 


Het team van SOLVE consulting Rotterdam.

No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.