Blog Archive

Followers

Saturday, June 16, 2012

Lilith's eerste art exhibition...

Toegeven; ze moest de tentoonstelling wel delen met alle IGCSE studenten van haar jaar.
Maar dan nog. Het zag er zeer indrukwekkend uit - en de meeste kunstwerken vond ik een stuk interessanter dan die in de gemiddelde kunsthandel!!
De school had er veel werk van gemaakt.
Alle ouders waren uitgenodigd, er was wijn (grote uitzondering en niet voor studenten) en hapjes ipv de gewone saaie koekjes.
Het schoolbandje was uitgenodigd, die moesten optreden in schooluniform. Het ziet er een beetje simpel uit, maar die jongen die achter de zangeres een beetje verveeld zit te kijken, zong even later een stukje Italiaanse opera waarvan ik dacht; waar komt DAT geluid vandaan?!!
De zangeres is Clarissa, de vriendin van Lilith;


We liepen een rondje langs alle tentoongestelde kunstwerken, en hier wat foto's van een gedeelte van Lilith's werk dit schooljaar;



Volgend jaar beginnen haar laatste 2 jaar op de middelbare school. Ze heeft art gekozen als 1 van de 6 vakken voor haar IB examen. Volgens haar juf gaat dat wel goed komen...


.


No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.