Blog Archive

Followers

Wednesday, June 25, 2008

JOEPI EEN AWARD??

Jullie hebben gisteravond echt een Bahreins hoogtepunt gemist hoor!



De award uitreiking op de ST. Chris.




Mijn talentje had de art award (kun je volgens mij zo mee naar de kunstacademie, ze doen er in elk geval zo gewichtig over.) = beste van year 7 met art, van de 150 kinderen in dat jaar.



Wat een straf. 3 uur durend circus (compleet 3 muzikale intermezzo's van heel lang en heel saai), waarin de volle 2 seconde Lilith in beeld kwam op het podium.
GAAAAAP



En als het dan echt eindelijk tijd is en ik met mijn tas op schoot in de starthouding zit, komt de allerhoogste baas en die gaat nog eens 20 minuten vertellen dat de St Christopher School bij de top 8 scholen van de wereld behoort.



20 minuten.



Ik zat in het begin al grapjes te maken over de hele poespas, met een Zuid Afrikaanse en Engelse vrouw, nou, die werden gelijk bloedserieus en heel fanatiek (hun kinderen hadden de gym prijs en de prijs voor de beste werkhouding - of zo iets.) Ik kreeg ze niet aan het verstand dat in Nederland dit soort 'beloningen' averechts werken - ik bedoel maar, wie gaat er nu zijn best doen om volgend jaar weer 3 uur deze vertoning te moeten aanhoren? Ik heb het Liith verboden ;-)





Oeps... HET moment net gemist. Alle talentjes (award winnaars en nominaties) van year 7.

Om jullie een indruk te geven van een paar olieverfschilderijen van Lilith:


Tonic, haar liefste (lease) pony



Emelie, haar nichtje, nageschilderd van een foto






No comments:

About Me

My photo
Voorschoten, Netherlands
Ik ben dit blog in mei 2008 begonnen als vervanging van de nieuwsbrieven die ik regelmatig naar familie en vrienden opstuurde. Ik ben getrouwd met Peter, die voor een Nederlandse baggermaatschappij werkt, en we hebben 2 kinderen, Lilith (23 jaar) en Jillis (20 jaar). Sinds augustus wonen wij in Dubai en in Voorschoten. De kinderen studeren allebei in Nederland; Lilith IBA in Rotterdam en Jillis fiscaal recht in Leiden. Behalve in Nederland heb ik ook 4 jaar in Davos (Zwitserland), 3 jaar in Karratha en Geelong (Australie), 2,5 jaar in Janabiyah (Bahrein), 8 jaar in Singapore en 2 jaar in Jakarta (Indonesie) gewoond. Peter woont sinds een jaar meestal alleen in het buitenland; eerst een jaar Vitoria, Braziliƫ en nu in Dubai. Ik ben begonnen met diverse studies in de alternatieve gezondheidszorg. In mijn blogs schrijf ik over de belevenissen van ons gezin, over onze avontuurlijke vakanties en wat er verder nog in onze levens speelt.